2009. október 28., szerda

Vélemének...Újdonságok

Ma láttam Barbee új számát...nem tudom ki mit gondol én alpjávavéve bírom  Barbee számait de ez nekem nem igazán jött be...de ahogy Ben és Tóth Gabi mondta még biztos keresi a stílusát...szerintem ezzel melléfogott....a klip nagyszerű és kifogásolhatatlan de maga szám nem tetszik...a szívtörő és az Ámor Nyilam nekem sokkal jobban bejött....őszintébb dogokról szól s mellesleg igazak is!!!









Ha már Tóth Gabinál tartunk....sok vitát hallottam és olvastam az új hajával kapcsoltban...szerintem nagyon jól néz ki és igazán hozzá való...nekem nagyon tetszik!!Tényleg olyan P!nkes lett!!!Gartuláció!!!








 Ami még nagyon tetszik és most jutott eszembe...Kovácsovics Fruzsi új száma->Itt a vége fuss el végre....nagyon sokuknkhoz szól,hisz nem minden lány tömeglány és "eszetlen" ,akit minden srác megnéz a városba!!mindenkinek tudom ajánlani aki nem tarozik a tucatlány kategóriába:)!!!!!


Ahogy K.Fruzsi mondá :Itt a vége fuss el végre...By

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése